Forum » Inne

Zmiany w prawie: w deszczu po chodniku

autor: ptacho | 12.01.2010, g. 17:50

Rowerzyści będą mogli korzystać z chodnika w trudnych warunkach atmosferycznych (pod warunkiem ustępowania pierwszeństwa pieszym), a także wyprzedzać ...

Zobacz pełny wpis »
  • roberto (25.01.2010, g. 20:57) Usuń

Możliwość jazdy po chodniku? Wątpliwe względy albowiem po chodniku nigdy nie będę poruszać z taką prędkością jak po ulicy czyli 30-35 km/h. Ponadto, piesi, samochody, krawężniki, kosze na śmieci etc skutecznie spowalniają tę jazdę i czynią ją zdecydowanie bardziej niebezpieczną od jazdy po jezdni. Ja jeżdżę po Warszawie od 10 lat na dystansach 20-60 km dziennie więc chyba już mam co nieco do powiedzenie w tej kwestji.

• andriej (28.01.2010, g. 14:00)

Prawo pierwszeństwa to sobie można mieć, a jak go nie uzna kierowca samochodu? To u niego jedynie lekkie wgniecenie, rowerzysta często kończy w czarnym worku w takiej sytuacji...

• roberto (28.01.2010, g. 21:03)

Niestety ale tak jest w ruchu drogowym, że albo jeżdzi się zgodnie z przepisami, a wówczas malutki będzie ważniejszy, albo nie a wówczas panuje prawo silniejszego. Jak będziemy jeżdzić zależy tylko od nas samych i to bez względu na to za jaką kierownicą siedzimy. Ja stosuję się bezwzględnie do obowiązującego prawa i jak do tej pory czarne worki oglądałem tylko z zewnątrz.

• delta (02.02.2010, g. 22:33)

Rowerzysta na chodniku to jak pieszy na sciezce rowerowej-bywa tak czesto.

• andriej (12.02.2010, g. 13:15)